Muhammet11 benim bianda oldu 2 hafta önce bi se yoktu sonra şişme ödem cok oldu, başımın arkası ağrıdı, tansiyonum çıktı, kusma vs derken idrarda protein cıktı yüksek, bebek gelişimi gerideydi 2 hafta o da ilerledi iice. ani doğuma alındım iiz ama sukur sağlıklıyız.. şuan 2.ye hamileyim 33 hafta bitti 36 dan sonra 38 39 haftayı görürsem sevincem:)