Sbry Merhabalar. Şuan 29 haftalığım. Öğretmen olarak çalışıyorum. Temmuz sonunda doğum yapacağım. 1haziran gibi doğum iznine ayrılmam gerekiyor. 32. Haftada çalışabilir raporu alsak ki daha 25 günlük bir süre kalıyor okul ve seminer döneminin bitmesine. Bunu sanırım doğum sonrasına erteleyemiyoruz değil mi yaz tatilinde olduğumuz için😣 Yardımcı olabilir misiniz bu konuda? Benimle aynı durumda olan var mı?
Bsrauc Sbry ben de aynı senin gibi Temmuz sonu görünüyor doğum,doğum sonrası 8 hafta iznimiz var agustos Eylül o izinle bitiyor,haziran ayında da fiili olarak çalışacağımız için yaklaşık dört haftayı aktarabiliriz diye düşünüyorum ben de.
Aydannnn Sbry 32 haftaligim ve izne ayrıldım bende.okul idarem de aktaramazsın dedi . Il milli eğitime gittim onlarda aktaramazsın dedi hal böyle olunca bende izne ayrildim😔
Sbry Bsrauc o konuda 147 yi aradım aktaramıyorsunuz dedi ama milli eğitimde çalışan memura sordum o da aktarabiliyorsunuz 3 haftayı dedi kafam karıştı😥
Ttk Bizde bugün 29 haftalık olduk😍 yaz tatiline gelen doğumlar aktarılamıyor diye biliyorum öyle okumuştum aktaramayan öğretmen arkadaşlarda var malesef izinleri kullanamıyoruz 😔
Bsrauc Haziranın 1 inde izne çıkmam gerekiyor ama haziranın başında ve seminerlerde okulda olacağımız için aktarılır diye düşünüyorum,yaz tatilini zaten aktaramıyoruz.Ben de bi soruyum idareme belki açıklayıcı bir cevap verirler
Sbry Bsrauc benim de sizinle hemen hemen aynı haftalarda izne ayrılmam gerekiyor. Seminer dönemini ben de çalışarak geçirip 3 haftayı doğum sonrasına aktarmayı planlıyorum.
origin7 Yaz tatiline gelen izin malesef aktarılamıyor,kesin bilgidir bununla ilgili resmi yazı mevcut.
planet Benim de 2 haziranda 32. hafta oluyor. Aktarabiliriz diye düşünüyorum ama iyi araştırmak lazım. Buradan haberleşelim. Bizim ilçe mem geçen sene doğum yapan bir arkadaşınkini aktarmıştı.