kindersurprise sena1803 ben de regenesiz max kullanıyorum kızlar hem omega hem bayağı bir vitamin var çok memnunum hamilelikten önce başlamıştım dr devam edebilirsin dedi 5 haftalığım bu arada
mrvshn1 sena1803 belki de verilen multivitaminin içinde folik asit vardır o yüzden ayriyetten folik asit verilmemiştir canım.
Zeynep-aa YNB decavit mi vermişti ve ağrılar için işe yaradı mı acaba bide kaç haftalıksınz bütün hamilelik boyunca kullanabilir miyiz ki onu
YNB Zeynep-aa 15 haftaligim doktorum decavit vermedi gebelik öncesi ve gebeliğin ilk 3 ayı folic 12 kullandığım için direk multivitamin geçelim dedi sırt bel ve bacak ağrısı çok vardi bu yüzden bu iyi gelir dedi. Ve içinde probiyotik var kabizligada çok iyi :)
058elf emrv kan değerine göre mi başlattı vitamini canım, ben vitamin yanında demir ve d3 de kullanıyorum hepsini 12. haftamda başlattı kullanmaya devam et dedi 17 haftalık olacaz