Kızlar merhaba,
Benim hap yutma fobim var ve bu hapın boyutu ne olursa olsun değişmiyor. Özellikle parol içmesini düşünmek bile midemi bulandırıyor. Ne zaman hap içmeye kalksam sonu öğürmeyle veya istifra etmeyle bitiyor.
Herhangi biriniz var mı bu durumu yaşayan? Tanıdığı olan? Ne yapmam gerekiyor:(
Covid testim pozitif çıktı tek içebileceğim ilacım parol olduğunu söyledi doktorum ama maalesef sonu hep hüsran. :(