Kızlar bugün 33 haftalık oldum ama 32 haftadan bu yana bebeğimin hareketlerinde bi azalma vardı ilk başlarda hani büyüdü yeri daraldı onun için hareketsizleşti belki dedim ama hatta doktorum söyledi🤷♀️ Ama şu 3 gündür nerdeyse yok denecek kadar hareket ediyor bugün öğleden sonra biraz hareket etti bu o zamandan bu saate bir daha hiç hareket etmedi korkuyorum kızlar doktoruma yazdım ama çalışmıyorum dedi acile git nst ye soksunlar dedi sizler nasılsınız benim gibi olan var mı normal mi yarına kadar beni bi rahatlatın🤦♀️🤦♀️