Aksoysevgi4212 Kızlar 7.5 aylık hamileyim ve göğsümün alt kısmı boş bebek Aşağıda gibi duruyor normalde yukarıda olması gerekmiyomu bana Bi bilgi verin endişelenmelimiyim bu durumdan sizce cevaplarınızı bekliyorum
Esmanur_97 Aksoysevgi4212 29 haftalığım canım bende göbişim aşağıya doğru bebeğin hareketleride hep aşağıda hissediyorum normaldir 😂
Angelkljh Aksoysevgi4212 canım ben de karşın bölümün de çok hisediyordum dün Dr gitim kafası yukarda ayakları aşağı da dedi aşağı da hissedilen ayakları kafa mide bölümün de oluyormuş
Esmanur_97 Aksoysevgi4212 yoktur canım hamileliğimin bu zamanına kadar hep aşağıdaydı ya kafasını sıkıştırıyordu ya poposunu şimdide ayakları aşağıda 😂 doktor gülüyor her gittiğimizde bu nasıl pozisyon diye 😂😂daha bi tane düzgün fotosu yok elimde
Nisantemmuz0407 Öncelikle hayırlısıylan kucağınıza almayı nasip etsin Allah inş. Bebeğinizin cinsiyeti erkekse erkek bebekler aşağıda olur çok yukarı çıkmaz 😇
Aksoysevgi4212 Lebis6 banada öyle diyolar bende sinir oluyorum hemde bazen korkuyorum bebişim aşağıyamı iniyo diye ama herkes herşeyi diyo hiç kimseyi dinlememek gerekiyo kendi bildiğin ve öğrendiklerin önemli oluyo canım 😘
Nisantemmuz0407 Lebis6 benim ilkim kız yukardaydı şuan erkek aşağıda 😇 siz kaç haftalık hamilesiniz acaba
Lebis6 Nisantemmuz0407 32+ 1 canım kafamda deli sorular 3 kere kız dediler ama karnım aşığıda ve dik 🤔
Nisantemmuz0407 Lebis6 kişiden kişiye göre de değişiyormuş canım durumlar yapı meselesi detaylıya girebilmişmiydin orda da kız mı dediler