Nurgul1 Allah sağlıkla almanızı nasip etsin kucağınıza, ben ilk kontrole 7.haftada gittim keseyi de bebeği de gördük, kalp sesini dinledik hatta çift kese gördük ama tek kalp duyduk, bu çarşamba ikinci kontrolüm var bakalım ikinci kese ve kalp sesi duyabilecek miyiz :) 6.haftada bulantım başladı şimdi ohho haldeyim elma ayva salatalık leblebi şeklindeyim yemek kokusu, görüntüsü, düşüncesi hepsi bulandırıyor bir de kokular çok fena. O nedenle keyifsizim ve sürekli mızıldanıyorum, proteinim az çıktı ama çok zor yiyebiliyorum. İnşallah bulantınız olmaz, çok zorlayıcıymış.