Kızlar neredeyse bir haftadır gribim ve son 2 gündür de tat koku kaybım var acıyı tatlıyı eksiyi ayırt edebiliyorum ama tatlarını alamıyorum maalesef😥 sizce test yaptirmali miyim 39 haftalık hamileyim ha doğdu ha doğacak eğer pozitif çıkarsa karantina süresi nasıl gecicek tek başıma olmak zorunda kalıcam annemde gelemicek eğer pozitif çıkarsa 😥 ama yaotirmazsam da anneme bulaşır da daha ağır etkiler diye de korkuyorum 😥 fakat eşim sapasağlam onda bişey yok bende sadece tat koku yok ve burnum aşırı derece tıkanık 😭 sizce ne yapmalıyım çok korkuyorum 😪