29+6 haftalık hamileyim 30 ’A gireceğiz yarın.
Bebeğim hareketli şuan. Ve popoma tekme attığını hissediyorum. Sizce normal mi? 🤔 Cuma günü kontrol için gittim. Doktorum makat da ters olduğunu söyledi. Bir de böyle ultrason fotoğrafında yumak gibi topaklanmış normaldi sanırım öyle durması doktorumuz bir şey demedi her şeyi kilosu haftasına göre gayet iyi güzel dedi. 1 ay sonra ki kontrolumuz de nst yapılacak. Birde kaçıncı hafta da 8. İnci aya giriyoruz? Teşekkürler uzun oldu biraz hakkınızı helal edin..❤️