Sabah çok erken oldum aşı sonra işe gittim işte
hiç birşeym yoktu eve geldim baş ağrısı annem ağır gelmiştir sonrada da olabilir dedi bugün de kısa süreli kasık ve karın ağrısı yaşayınca aklıma takıldı eğer baş ağrımsı yaşarsam doktoruma yazıcam gitmeden gel derse bakalım giderim hastaneyegitmeye de korkuyorum