Betl4201 HappyMom Apple kullanıyorum girişte artık baya bekletiyor açılırken ve alt kısımda reklam hiç gitmiyor o kasıyor sanırım programı
SVEV HappyMom Huawei kullanıyorum, devamlı farklı markaların reklamları çıkıyor. Uygulamayı sevmeme rağmen çıkmama neden oluyor. Çok rahatsız edici.
Dilaraa06 HappyMom foruma girer girmez hala reklam cikiyo bilginiz olsun trendyol reklamları cikiyo yorum yaparken de çıkıyo samsung kullanıyorum
biranneikikedi HappyMom reklam almıyordum geliyor şimdi iPhone 7 kullanıyorum forum uygulamayı açar açmaz ve forumda geliyor