Nursahcan Elifkspzrn canım normalde 31 de donuyormus benm bebek 28 de dondu 38+2 olduk ama gelen giden yokü
Deletedmom95 Elifkspzrn 33+3 de kanala bile inmişti 😅🤦 suan 35+6 kanalda değil ama doğum pozisyonunda
Haticeyuce31 Elifkspzrn oğlum 32. Haftaya girdiğim gun kontorolde doktorum dogum pozisyonuna girmiş asagi digru yaklaşmış annesi erkenci galiba dedi ama 40+2de geldi kucuk bey