İyi akşamlar kızlar bugün 38+1 olduk kontrolüm vardı bebişim 3.600 olmuş doktorum haftaya tekrar çağırdı çatı muaynesi yapacak çatın genişse normal olabilir ama çatın darsa olmayabilir dedi. Buna benzer durumda olan var mı son haftalarda bebekte kilo alımı devam edermi sezeryan olmak daha mı mantıklı normal doğumda yırtılma ve kesi çok mu olur sizce ? Bu kilolarda normal doğum çok mu zor olur