Bsrlmnemr 3 aylık bebeğim var bugün kafasının ortasında küçük bi çökük kısım farkettim. Kime sorsam bıngıldak orası normal falan dedi ama içim gitti.. Bilgisi olan var mı?
Babyy1S Bsrlmnemr yanls bilgilendirmek istemem seni o bıngıldak şişerse sorun olur çökük olması normal yani nette de bak oraya bıngıldak deniliyor ve çökük oluyor zamanla yerine oturuyr 😊