Andaccc Bende kürtaj oldum 9 aydır korunmuyorum hamile kalamadım artık bir sıkıntı mı var diye doktora gittim herşey çok şükür normal sağlıklı çıktı doktor bu ay sadece adet gününden itibaret yumurtlama dönemini hesapladı yani adetten 14. Gün ile 20.gün arası,gün aşırı yada hergün ilişki yapman lazım dedi bu ay böyle deniyorum inş olumlu olur. Sizde ihmal etmeyin doktora gidin ben enfeksiyondan şüpheleniyordum bilirsiniz enfeksiyonda gebeliğe engel, sizden tiroit ve süt hormonu testi isteyecekler süt hormonlarına baktırın oda engel olabiliyormuş bende doktordan öğrendim çok şükür temiz çıktı hepsi, eğer süt hormon testi yaptırırsanız 1 gün öncesinden ilişki yasak ve üst iç çamaşırınızı çıkarıp yatın, mutlaka aç olun stres yapmayın çok hassas bir test olduğunu söylediler en ufak stres heyecan bile değerleri etkiliyormuş. İnş sizde çok beklemeden hamile kalırsınız.