kubra_c Benim kayın perderim oldu eşim onu aramayla bir kere hasteneye götürmüştü pozitif cıkinca evimize gelip test yaptilar isim temazli oldugu için onada yaptilar bide biraz gripti bana sordu şikayetin var mı yok ama hamile olduğum için korkuyorum dedim banada yaptılar neyseki benimde eriminde kaynanamında negetif cıkti evleri ayırdı kiraya vermek istediğimiz bir avımız vardı kayın pederimle kaynanam orda kalıyorlar. Of çok sıkıcı
6 gun oldu eşimle aynı evin içinde yanaşamıyoruz yataklari ayırdık otururkende mesafeli🙈🙈😞🤭😁😁😁😁