Dilek-123 Merhaba anneler evde tadılat vardı iş yaptık iki gündür hareketlerini hissetmiyorum 31 haftalığım doktora gitmeli miyim yorgunluk hareketi etkiliyor mu acaba
esengl_ Dilek-123 iki gündür nasıl dayandin canım. Git bence kısa sure değil. Bol su iç tatlı ye sol yanına yat hala hissetmezsen gel demişti doktorum bana sende bir öyle yap bakım