Oyagunaydin benim 37+1 de sabaha karşı uyandığımda çamaşırım ve pijamam ıslaktı başta idrar kaçırdığımı düşündüm sonra bütün gün eğilip doğruldukça akıntı gibi bi sıcaklık iniyordu hissediyordum.. akşam üstü acile gittim orda ilgisiz bir doktora denk geldim.. amniyon sıvımın sızdığı anlaşıldı ve eve gitmem bebeğin hareketlerinde bi azalma olursa, kanamam ya da sancım gelirse, suyum tamamen boşalırsa tıp fakültesi ya da şehir hastanesine gitmem gerektiğini söyledi.. ve geldim bütün gece sızıntım devam etti ertesi gün şehir hastanesi aciline gittim ve orda beni hemen doğum haneye yatırdılar.. 34 saattir sızıntım olduğu için hemen antibiyotik vermeye başladılar.. bu şekilde bekleyemeyeceğimi doğumun gerçekleşmesi gerektiğini söylediler ve açılma olması için fitil taktılar.. fitilden 2 saat sonra bütün suyum boşaldı.. ama açılma ya da sancım olmuyordu.. suyum tamamen boşaldıktan 24 saat sonra yani ertesi gün akşam üstü mecburen sezaryene aldılar.. ama bebeğimde susuz kaldığı için solunum sıkıntısı yaşandı ve enfeksiyona karşı antibiyotik tedavisi başladılar.. bebeğimi ancak 1 hafta sonra kucağıma alıp emzirmeye başlayabildim.. o yüzden sızıntınız varsa en kısa zamanda doktora gitmeniz çok önemli 😔