Merhabalar 26+2 yiz bugün . Detaylı ultrasonda kordonda tek umblikal arter durumu ortaya cıktı . Bu haftalara kadar baska sorun yoktu. Şimdi olesenta suyumun normale göre biraz azaldıgını söyledi . Haliyle korktum. Bol su iciyorm ama benm gibi bu durumu yasayanlar ne gibi önlemler aldılar suyun dahada azalmaması icin?