Tatlimm_tatlimm Kızlar az önceki konuda anlattım cevap gelmedi 25.haftalarda gelişim geriliği yaşayan var mı?
KezibanUan Tatlimm_tatlimm 25. Haftada değilde ben başından beri yaşadım 8 gün gerideydi hep geç döllenme yüzünden olabilir demişti doktorum kızım sağlıklı şekilde doğdu sanırım 20.haftadan sonra normal haftasını yakalamıştı 41. Haftada doğdu
Selin59 Tatlimm_tatlimm ben o haftalarda yaşamadım ama 32.haftadan sonra suyum azaldığı için kilo da yavaşlamamız oldu.. 1 hafta geriden geliyor şuan kızım, 38+0 gebeyim 3010 gram kilosu, çarşamba günü seZaryen olacağız 🤍
Pelin093 Benim kizimdada gelisim geriligi vardi 2 haftaya kadar acmisti arayi cok sükür bi sorun yasamadim ama sadece kücük dogdu. Genlerle alakalida olabilir
Pelin093 Tatlimm_tatlimm hic hatirlamiyorm ama dogana kadar 2 hafta olarak devam etti iste sanirim 3 haftadan sonrasi sorun oluyodu