senakhrmn elifkrc ben ilk 17+5 teyken böyle içimde balık yüzmesi gibi bir şey hissediyordum, birkaç gün sonra mısır patlıyor gibi bir şeyler oldu , şuan 21+1 deyim pıt pıt şeyler hissediyorum. Özellikle tatlı şeyler yiyince.
Esenhafsaduru İlk böyle kelebek kırpırtısı gibi oluyor gıdıklanma gibi bi kac gün snra bluukk gibi bisey kayıyor insann icinde ya da pıtt pıttt vuruyor lok diye 🤣🤣 amma anlattm 🤣🤣
elifkrc Ben de şuan 16 haftalığım böyle sızı gibi bişeyler hissediyorum günde 5-6 defa acaba mı diyorum
BilmemKacYilOldu suan bu postu okurken içimden pırt pırt diye ses cıkması ilk kez hemde 🥰🥰🥰 sanırım bizde artık ufaktan hissetmeye basladık şükürler olsun bugune