Anurbasgem Her akşam bel ve kasık ağrım oluyor hatta şuanda da var sancı nasıl bişey bilmiyorum bu devam eden bir ağrı sadece yalnız biraz şiddetli ve büyük tuvalete gitme ihtiyacı duyuyorum. böyle bişey yaşayan var mı 37+2 haftadayım.
Edayavuz 35+3 bu akşam bendede aynı sıkıntı başladı 😔 bende burda durayım belki bi doktora danışan vardır
MehtapAhmet 36+1 bende 35.hafts kasıklarda vardı doğuma hazırlık kasılmaları oluyormuş sancı vs çıkmadı şükür durun hanımlar daha erken 38i geçelim bir 🤲🏻☺️