Arkadaşlar yeni doğum yaptım bebeğim 3 günlük bu süreçte benim en ama en çok işime yarayan ve hayatımı kolaylaştıran 2 şey var. 1.si gümüş kapak doğum öncesi kullanmaya başlamıştım doğumdan sonra hala kullanıyorum aktif bir şekilde süt sağıyorum bebeğim emiyor hamdolsun ne bir yara ne bir çatlak hafif sızı oluyor ama oda çok normal. 2.si süt sağma makinesi ben Avent aldım çok çok memnunum tavsiye ederim