Oykuaygun Bebek titriyor gibi geliyor. 4-5 defa oldu 10 saniye falan sürüyor. Bağırsak hareketi mi acaba dedim ama hala devam ediyor ara ara. Bunun nedeni nedir bilen var mı?
Oykuaygun Mom092 bende 20.haftada hissetmeyi bekliyordum ama Bi anda oldu bide kiloluyum da biraz şaşırdım 😂🙈
Mom092 Yesilimmm hıçkırığı herkes erken hissetti ben 30 dan sonra hissettim 🙈😂suan 5 dk oldu hala hickiriyo heralde hickirik o 😂
Oykuaygun Yesilimmm 10 dakika içinde 4 defa oldu 10 saniyeden fazla sürmedi. Daha sonra da ard arda 3 defa vurdu gibi oldu
Mom092 Oykuaygun bende cok zayif sayilmam ama 15 de hissetim ilk seyirmeler seklinde 😍 bebis o bebiss 😂