Elidamla35 Selam kızlar 30 haftalık hamileliğim gecen gün ki kontrolde doktor su fazlalığın var karın cevren ve bebeğin kilosu ilerde dedi şeker ölçümü yapalım bir hafta dedi bu durumu yaşayanınız var mı su fazlalığı her hangi bir sorun eder mi nasıl geçer ?
Bluesge Elidamla35 bebegin zamanında donmesini engelliyor ayrıca erken doguma sebep olabilir. Mumkun oldugunca pirinc makarna seker hamur işi ve beyaz ekmek tercih edilmemeli. Bende de su fazlalıgı var. Seker taraması limitin biraz ustunde cıktı. Dıkkat ediyorum artık.
Aryam-15-15 Elidamla35 ben cnm ikize hamileydim suyum fazdi 20 haftalik erken dogum yaptim da senin haftan kucuk degil korkma
Papi Elidamla35 benimde şekerim çıkmadı ama 27 haftada doktorum suyun fazla dedi ve şekeri unu tamamen kes dedi. Doktorun tavsiyesine uydum unu şekeri tamamen kestim. Meyveyi bırakmadım ama. Şuan 33 haftalığız 2200 gr olmuşuz suyum normal seviyede çok şükür.