Merhaba arkadaşlar 26+2 günlük hamileyim tetanoz alışının ilk dozunu 20. Haftamda oldum 2. Dozunu 10. Mayısta olmam gerekiyordu unuttum şimdi gitsem yaparlarmı acaba ? Yada yaptırmama gerek varmı ? bilgisi olan hamile ebe hemşire tecrübeli anneler bilgi verebilirmi?