Gulan Ah öyle mi çok geçmiş olsun😔😞 Bana yeni söyledi ama 15 gün önce belirtileri başlamış ama test yaptıralı 10 gün oldu son 2,3 gündür daha rahatım diyor ama verilen ilaç çok ağır düşürüyor kullanırken gece ateş halsizlik çok olmuş haplar bitti şimdi toparlaniyorum diyor öksürük hafiflemiş tat kaybı yeni yeni düzene giriyormuş inşallah karantina süresince iyileşecek..🤲 Tat ve koku kaybı hemen yerine gelmiyormuş maalesef 1,2 ayı bulduğu oluyor lütfen yemesine çok dikkat etsin anneniz mide bulantısı yaşadı annem o yüzden zor toparlandı😔