Haticeada Kizlar ben 30+1gunlum hamileyim ve basur var böyle sorunla karşılaşan kimse varmı varsa neler yaptınız
Ftmm Haticeada ben de de vardı sadece kabız olmamaya bakın. Normal dogum yaptım bir ıkı gun agrım oldu sonra agrım olmadı. Hani onemlı olan bu surecte kabız olmamak. Bı de kacıncı derecedesınız