Benimde bebege giden sol damarımda sıkıntı çıkti ilk gebeliğim tuzdan uzak dur dedi doktor çok korkuyorum şuan için sorun yok fakat 24 haftadan sonra sorun olabilirmiş aspirine başlaticaklardi fakat ben progestan iğne ve proloton depot kullanıyorjm 1 aydır ve 1 ay daha devam edeceğim söylendi çünkü bebeğin eşide rahime değiyormuş o yüzden kanamam oluyor ne yapacağımı şaşirdim 2 gündür gözüme uyku girmiyor