Bugün cok siddetli sirt ve Bel agrim var. Karnim da yaniyor gibi bi his var. Normalmi 😣😣😣
Benim de 11. Hafta belime bıçak saplanıyo sanki
Ben 21.hafta inan kıvranıyorum ya çok ağrıyo tam omuriliğin ortasııı