Astadavistabeybi Kızlar sadece sabah 10 gibi süt içtim diye tekmelemişti şimdi ye kadar atmadı eşim stetoskopla baktı çok anlayamadı hastaneye gidelim içimiz rahat etsin diyor ama bebek uyuyor olabilir mi ? Yasakta başladı gidelim mi hastaneye
mlsmrtgl Astadavistabeybi Bu kadar saat hareket hissetmemiş olmanız normal degil. Bu saate kadar uyumuş olamaz diye düşünüyorum. Acile gitseniz iyi olur.
Sermec27 Astadavistabeybi tabiki de gitmelisin canım sabahtan beri sadece bir kez mi hareket etti bu haftalar cok önemli 10 kez hareket hissetmeliydin durumunuzu anlatın yardımcı olacaklardır
Busra-kaya Astadavistabeybi normal değil yasağı falan dinleme hastaneye gidiyorsun sonuçta hemen git bekleme için rahatlar inşallah birşey yoktur
Nehirmr Çok uzun süre geçmiş bence bir gidin hastaneye ertelemeyin , benimde hafif sancım var doktorum nst ye gir sancın olursa dedi ama yasakda nasıl izin alıyoruz bulamadım bilen varsa yazarsa çok iyi olur ?
istanbul3434 Nehirmr doktorum bana “gebelik takibi icin randevusu vardir” diye bi kagit yazmisti resmini cekip whatsapptan atmisti. Bogaz koprusunde cevirdiler telefondan acip gosterdim polise gectim.
Bubis41 Canım tatlı şeyler ye sol tarafıma uzan sessiz bir ortamda dinle ama bence uyuyordur kötü düşünme iyidır bebisin
Sermec27 Bubis41 hayır canım hiç normal değil haftasına göre acil gitmesi gerekiyor ben 3 saat hareket hissetmemiştim kaybettim oğlumu vakit kaybetmemeli cok önemli bu haftalarda bu kadar uyumaz bebek en az 10 kez hareket etmeli inşallah hersey yolundadır
Astadavistabeybi Bubis41 ballı süt içtim 4 kere hareket etti herşey yolunda mıdır acaba gitsem mi hala
cnmannem gidin bence canım Allah korusun ne olur ne olmaz sonuçta küçükte değil en az 5-6 kez hareket etmesi lzımdı bebeğin inşallah birşey yoktur 🙏🏻
Astadavistabeybi cnmannem evet hergün hissederim ama bugün olmadı süt içtim soğuk ballı ona da 4 kere tepki verdi bende çok içime sinmeyecek gibi ya az değil mi
Astadavistabeybi Sermec27 çok üzüldüm sizin adınıza başınız sağolsun Allah birdaha yaşatmasın 🙏 ☹️ Ballı süt içtim sadece 4 kere hareket etti şimdi
Bubis41 Astadavistabeybi canim bence normaldir ama sen yinede bir acile git veya doktorunun numarası varsa istersen bir msj at icin rahat etsin
Astadavistabeybi Busra-kaya ballı süt içtim 4 kere içten hareket hissi oldu eşime de dedim sende bir dinleni diye elini koydu oda bir kere hissettim çok şükür diyor gidelim mi sizce
Astadavistabeybi Sermec27 şimdi emin olmak için eşime dedim elini karnına koy ben mi yalnış anladım bı hareket mi diye oda 1 kere farketti kıpırdadı diyor
Sermec27 Astadavistabeybi şükür canım sakın aksatma bu haftalar cok önemli rabbim bana da tekrarını yaşatmaz inşallah sizlerinde bebeğini sag salım kucagına almayı nasıp etsin inşallah canım 🤲
Sermec27 Astadavistabeybi iyi canım o zaman takip et bebeğini bu haftalarda 2 3 saatte bir hareket olmalı günde 10 kere falan takip et uzun süre de hareketsiz kalırsa mutlaka doktora git
Mom092 Astadavistabeybi canim once bi tatli biseyler ye uzan sessiz ortamda baktın hala ses yok hic durma git bizede haber ver insallah hersey yolundadir dua edelim🤲🏻
Astadavistabeybi Mom092 çok korktum şekerli şeyler yedim ettim hiç farketmedim hergün eşime de of nasıl tekme atıyor ama falan derdim ballı süt içtim onda 4 kere sayabildim hareketini eşim istersen hala gidebiliriz hastaneye diyor ne yapalım sizce
61Aysen Astadavistabeybi varsa visne suyu veya cikolata recel falsn yiyip solunuza yatmayi deneyn yine hareket etmezse gidin bence hastaneye gidiyosnz ceza yazmazlar hamilesinz
Astadavistabeybi Sermec27 işk defa oldu normalde ayakları hep karnımda yan tarafımda çok sertçe olurdu ☹️Şimdi sola yattım devam etmesini bekliyorum
Mom092 Astadavistabeybi icin rahat etsin bi git istersenn cunku doktorum dun kontrolde bu haftalarda takip et onemli haftalar dedi
Astunazmn Astadavistabeybi canim hareket ettiyse sknti etme yerleri daraldigi icinde az hareket edio olablir
Sermec27 Astadavistabeybi bekle canım takip et istersen yarında bir görün doktoruna için rahat etsin en azından rabbim sana bağışlasın evladını inşallah 🤲
Astadavistabeybi 61Aysen gidecektim zaten ben hazırlandım bile panik oldum eşimde beklemeden gidelim dedi son kez ballı süt içtim ona 4 kere tepki verdi şuan ne yapacağımı bilemiyorum