Kadir Çetinkaya diye bi doktora arkadaşımın önerisiyle gittim tabi asistanı vardı baktı iki dakika neyse ikinci kez yine randevu aldım bu sefer kesin Kadir bey kendisi olur tekrar gideyim dedim odası onun ama bayan asistan doktor vardı sert bi uslüpla ve zorla cvp verdi sorularıma 20 haftalık gebeyim bana dedi ki minicik zaten sadece kalbi atar bebeğin birşey bekleme dedi 😃 bende sanıyorum ki bebeğin hareketleri başlıcak elleri parmakları oldu burnu bile vardır ama doktorumuz saolsun sadece kalbinin olduğunu söyledi burdan başarılarının devamını diliyorum birde lütfen hasta muayene ederken Adidas eşofman takımıyla hastalarıyla ilgilenmesin boş bir görüntü değil 🙏🏻😃