Kubra335 Kızlar merhaba 17+1 günlük hamileyim fakat karnım üşüyo sıcakta tutmaya çlşyorum yani vücut olarak bi üşüme yok ama karın bölgemde var acaba neden böyle olanlar varmı aranızda ?
Sevillayy Kubra335 11+4haftalığız aynı şey bende de var karnımı ovalayıp ısıtmaya çalışıyorum.ama gerçekten ağrı da yapıyor doktoruma sorucam bende
Kubra335 Ya aynrn şuan ev sıcacık ve battanye örtüyorum üşümesin die 🤗 acaba normalmi pzrtsi dıktora gitcem bi sorayım aslında kan testide yaptırdım bişi çıkmadı çok şkür ve demir vitamini de kullanıyorum hani korktum bian 😕🥺