Tugbaomerfaruk 11+2 de doktorum cinsiyet kız dedi doğruluk oranı nedir size bu kadar küçükken bişey dediler mi sonuç ne oldu sonradan
Mehtap58 Tugbaomerfaruk bende tam 12 haftalıkken erkek dedi öyle de kaldı cnm iyi doktorlar göre biliyor genede net olması için biraz daha bekle
Deletedmom15 Tugbaomerfaruk dhaa cok erken bence banada ilk gebeligimde 13. Hafta kiz dediler 20. Haftaya kadr sormadm bi daha 21. Haftamda detayli ultrasonda erkek oldgunu öğrendik
Duygu3437 Tugbaomerfaruk 16 haftadayım doktor yüzde yüz kız dedi ama 20 hafta ayrıntılı ultrasona girince ki sonucu bekliyorum bu yüzden senin cinsiyeti öğrenmen baya erke geldi bana.
Cemrreedemirci Tugbaomerfaruk ortak şeyler alın o zaman. Sarı pijamalar yeşil üstler ağız bezleri battaniye çorap vs. Ne demek istediğimi anladınız ☺ küvet ateş ölçer biberon..
Ylzozprn 11 de erkek olduğunu öğrendim değişmedi değişmeyende oluyor ama siz 16-17 yi bekleyin yinede ben öyle yapıyorum☺️
Meva21 Tugbaomerfaruk kemis yapisindan cikinti olunca erkek oluyormusun ama kesin demedi zaten hareketliydi biraz kiza benziyor dedi o kadar
YenidenAnneOlmak Tugbaomerfaruk 11+3 kız dedi pembe 5 li hastane çıkışı aldım. 15+5 de kesin erkek dedi.
Esenhafsaduru 12+4 te kızımı ögrenmstim öylesne sormustum kız dedi 😊 hicte degismedi smdi 2. Ye hamileym 9+3 ❣️
egemommm Tugbaomerfaruk bana da o haftalarda 2li testi yaparken kız demişti şimdi oğlumu bekliyorum 😃
Deletedmom15 Esra_un kendini gosteriyodu ama iste bebek kucukken haliyle cinsel organida kucuk oluyo sanirm o yuzden yaniliyolar