Herkese iyi akşamlar. 36 haftalık hamileyim 33. Haftanın sonlarından beri kasılmalarım var. Erken doğum için tedavi gördüm. Başka bi belirtim yok ama artık sürekli kasılma yaşamaktan çok yoruldum çok canım yanıyor.Doktor da serum takıyor sadece doğumu bekleyeceğiz diyor. Aranızda bu şekilde olan var mı. Ben doğurana kadar böyle kasılıp duracak mıyım? Ya da kasılmalar başladıktan kaç hafta sonra doğum yaptınız?