sareninannesi_ Dün akşam lavaboya gittiğimde sarı sümüğümsü koyu bi akıntı gelmişti nişan bu şekilde mi oluyor acaba
Tugcngz sareninannesi_ normalde nişan pembe kahverengi oluyormuş bende 40+2 haftalıgım sadece mukus geliyor sümüksüden daha jöle gibi ama doktor nişan degil mukus o dedi
Senemunlu sareninannesi_ benim sumuksu sekilde ama bildigin kan gelmisti ve baska birsey gelmedi. Bebegi tutan tipa deniliyor hatta kan genellikle. Sari gibi gelen akinti gibi birsey bence nisan degil .
sareninannesi_ Dolunay34 öylemi siz kaç haftalıksınız. Ben 37+5 haftalığım . Akşam o şekilde gelmişti sabahta silerken geldi yine o şekilde
aseloykununannesi Dolunay34 benim çatı muayenesi oldum çarşamba günü o zamandan beri sarı sümüksü akıntım geliyor🤔
Dolunay34 sareninannesi_ sareninannesi_ sizle aynı haftadayım 3 gün önce geldi hala da sızıntı şeklinde geliyor bişeyler ama sancı yok
sareninannesi_ Dolunay34 bendede sancı yok sadece ara ara kasıklarım ağrıyor geçiyor . Doktoruma yazdım sizede bilgi veririm o halde
Nursahcan Canım nişan kahverengi pembemsı sümüksü bi sıvı geliyormus öle diyorlar ben 38+2 olduk daha tık yok
sareninannesi_ Dolunay34 benimde o şekilde düzenli değil çok ara ara oluyor . doktorum suyumdan şüphelendi gel bakalım dedi yarın gitcem
Tiniminiannee Senemunlu benim de sabah anlattığınız gibi geldi. Sancılarının geldikten hemen sonra başladı mı
sareninannesi_ Tiniminiannee sancım yok ondan öncede ara ara kasıklarımda çok hafif oluyordu şimdide öyle ara ara oluyor düzenli değil
sareninannesi_ aseloykununannesi şimdi gittim ben o akıntıya normal akıntı dedi ebe normalmiş yani gebelikte olurmuş