AiA Bugün hastaneye gidip cinsiyetini öğrendik . Eşim çok kız istedi ama oğlum olacak 🙂 ilk çocuğum . Çok sağlıklı çok şükür 🙏🏻 şimdi isim düşüneceğim , bana güzel isimler önerir misiniz kızlar ??
SemihDamlaDalan AiA merhaba bizde geçen hafta öğrendik kızım olacakmış ☺ Oğlum olsaydı eymen koyacaktım sizede fikir olur belki☺
Kbrsoy Ben de dün oğlum olacağını öğrendim eşimi ikna edebilirsem Gurur koymak istiyorum. Eşim Yaman olsun istiyor😍
Hira Ozgen aa aynı doktor mu dedi canm öyle bide tek doktor ile kalma ben farklı doktorlara da gittim yanılma payı olur belki diye hani kordonu görmüştür erkek demiştir belki diye ama diğer doktorlarda erkek dedi. Şimdi 25 haftalıksa eğer kemik yapısından daha çok belli oluyodur baskasından da randevü alın bi görünün bence
AiA Ozgen o nasıl oluyor ya ?? Erkek çok belli değil midir ? Sonra nasıl kız diye değiştirir doktor çok enteresan 🙄 bana da öyle olur mu acaba , alışverişe başlayacağım çünkü
Sibeleymen Merveut ne kadar güzel olur😉😊 benimde 3 buçuk yaşındaki oğlumun adı Eymen😄şimdide 9haftalık hamileyim bakalım bunun cinsiyeti ne olacak.. Sağlıklı hayırlı evlat olsun kız erkek farketmez☺😊
HlyaZengin Fettah, Agah , Yiğit Ali, benim erkek olsaydı bınlardan birini karar kılcaktık ama kızımız oluyor 🤗. Rabbim sağlıkla hayırlısını nasip etsin sizede hepimizede inşallah 🤗
Ayse1608 AiA şuan tam da aynı durumdayız 😍Ben Çınar istiyorum eşimde Kuzey istiyor.Yağız,Göktuğ,Yiğit,Ali İmran bunlarda hoşuma giden ismler ☺
Milkandhoney AiA benimde oğlum olacak Allahın izniylr 🙏 sağlıkla kucağımıza alalım inşallah canım.Poyraz Ege düşünüyoruz inşallah🙏 ama sarp yiğit bu isimleri de beğeniyorum