Ay ne güzel haftanı tamamlamış sayılırsın , ben daha 36. Haftanın içindeyim sureklı böyle su gibi sızıntım olunca mecburen gittim doktora cok şükür bişey cıkmadı çatı muayenesi falan yaptı saglıkla kucağına al inşAllah 🤲🏻☺️ Ben normal de Yıldız hanıma gidiyorum sen hangi doktora gidiyorsun ?