Canım eger göbek deliğinin içi kararma mor gibi ise normalmıs benm göbek deliğim öle doktor önemli bisey degıl dedı ve eger etrafında agrı oluyorsa o da 27 de iken acıle gittim cok fazla göbek deliğimin etrafında agrı olusmustu ulturasondan nts den baktılar bısey cıkmadı idrar yolunda enfeksıyon cıktı ılac verdı