Happybabyyy Kizlar alt acma ortusu oluyor hani bu hazir tek kullanimlik olanlar. Bundan kac tane koyayim hastane cantama. Ve birde bebek bezinden kac tane koyayim? 🙄
sukayhanacar Happybabyyy valla canım ben 4 alt açma 15 tane bebek bezi koydum ama fazlasıyla yetti arttı
tgce_brs Happybabyyy ben bebek bezi 15tane koydum belki on bile yeter ama acemiyim ilk bebeğim olucak o yüzden fazla fazla koydum.alt açma da 2tane koydum birini yedek koydum
strongmom Happybabyyy 4 tane alt açma koydum 3 kendim kullanırım 1 de küveze sererim diye düşündüm bebek bezide 7 tane koydum