Tugce11 biz aldik canim büyüyen beşikli set aldik. Oslo bebek odasi takımı. 1 bucuk ay sonra geldi fabrikaları sakarya da. Zaten ürünü satın aldığımızda peşinat verdiğimizde bunu söylemişlerdi bize. 1-1 bucuk aya anca geliyor diye. Geldi aynı gün kurulumunu güzelce yapip gittiler. Çok beğendik cok memnun kaldik