AselMavii ilk haftalar benim o kadar cok kasik agrilarim oluyordu ki bu neyin nesi boyle diyodum yani adet agrisindan cok daha fazlaydi. Doktorum rahim buyudugu icin demisti. Tabi onun haricinde birde ustune enfeksiyon eklenince agrilar artmisti. Insallah tedavisini olduktan sonra tamamen kurtulursun cok gecmis olsun..