Ben devlet Hastanesi’nde iki saat bekletildim kanamayla gittim beni beklettiler düşük yaptım,😔ve oraya az bir kanamayla gidip çok kanamayla eve geldim 😔o yüzden birkaç aya kadar hep özele gittim bu hamilelikte ve şuanda normal doğum Hastanesi’ne gidiyorum poliklinik iyide aciller berbat