10+1 günlük gebeyim. Benimde bu sabah hafif kahverengi lekelenmem oldu, şimdide baktım hafif yine geldi peçeteye😢 içimde bir tuhaf adet öncesi yaşanan belirtiler gibi değişik birşeyler var. bugün 16.30da doktor kontrolüm vardı bir an önce gidip sormak istiyorum. Sizce tehlikeli bir durum olabilir mi? Yaşayan var mı? 🙏🏼