Kızlar merhaba,20+1 iz oğluşumla🤲🏼 Alışverişe başladım yavaştan,ikinci bebeğim kısmetse ama sanki unutmuşum kızım 4,5 yaşında. Ne alacağımı biliyorum ama kaç beden alacağıma karar veremiyorum bir türlü. Sizler başladınız mı? Nelerden kaç beden kaçar tane aldınız😊 mart sonu nisan başı doğum ama Erzurumda olduğumuzdan önümüz hemen yaz değil maalesef en az 3 ay daha kış gibi giydirmek gerekecek.