Sare34 Kızlar dün akşam 9 buçuk 10 gibi suyum geldi hemen hastaneye geldik yatışımı verdiler 22.50 de hastaneye yattım o saatten beri hala açılmam sadece 2 cm ve açılmam olmadığı için doğuma almıyolR ne yapmam lazım
mercimekkmom Sare34 devlet hastanesımı pekı acılmanı beklıyorlar normalde sımdıye kadr bı yol cızılmıs olması gerekırdı aslında sen sureklı squat yruyus falan yap dus al kı hızlansın acılman umarım bır an once bebegını alırsın kucagına saglıkla
yumukeller Sare34 bende suyum geldiği için doğum yaptım. Üstelik çok azdi gelen ama doktorum su geldikten sonra 24 saat içinde bebeği almamiz gerek enfeksiyon kapabilir demişti. Sadece 1cmdi acilmam. Suni verip doğumu başlattılar hemen