32.haftamdayım 1 hafta önce bi su gelme şüphem olmustu ama şükür değilmiş hatta post açmıştım 🙏 Amnisare diye bi test sonrası Ara ara pembe akıntım oldu az az Doktor korkma alttan baktığımız için oldu dedi kontrollerde hiç bi sıkıntı Çıkmıyor şükür herşeyiniz yolunda diyor 🙏
bugün de kahverengi bi avuç içi kadar bi akıntım oldu İnternete baktım normal olduğu yazıyor ama basına gelen var mıdır ?