Ly020818 Anneler bebeğim Allah nasip ederse nisanın içinde doğacak kız olacağı için bende isim olarak nisan düşündüm sizce nasıl güzel mi
annepanda Ly020818 eşimle nisanda tanıştık. İlk bebegimi nisanda kaybettim.. şimdi kızım nisan da doğacak. Aslinda başka isim düşünuyoruz ama ara ara nisan mı koysam diyorum içimden… bence güzel isim.. nisan gibi bahar getirsin canlandırsın.. 🤗😍
Aydabdullah Ly020818 saglicakla gelsin bebis kendi nacizane fikrim nisa olsa daha hos anlami kadin demek ayet var ❤️
alenrenas1 Ly020818 bence cok güzel bir isim bizde nisanda evlendik kızımız olsaydı nisan koyacaktık ama erkek oldugu için alen renas koyacaz nasipse 🤍
Ly020818 annepanda yavrun cennette seni en güzel yerde bekliyor sen bir cennet kuşu annesisin dilerim hayatın bundan sonra bahar bahçe geçsin 🌺🙏