Şu an bu satırları yazarken; karşımda minik kızım uyuyor çok şükür. Allah bebek sahibi olmak isteyen herkese nasip etsin inşallah, hepinize sağlıklı ve zamanında doğumlar dilerim.
17 Martta başladı bizim hikayemiz; tam da baksana 1 yıldır çocuğumuz olmadı bu ay bir muayene olmaya gidelim dediğimiz anda tam da koronanın başladığı günlerde. Kese, ilk kalp atışı hepsi dün gibi aklımda. Heyecanımız, korkumuz..
6+3 de lekelenmem olduğu günden beri hep kaybetmekten korktum, 12. Haftada 3 tane miyomumum olduğunu öğrendim. Doktorun bilemiyorum dikkat etmek lazım miyom büyürse bebeği itebilir dediği anda sıkıştı kalbim. Doktorumuzu değiştirip sık sık kontrollere gittik. 24 haftada başlayan lekelenmem 32. Haftaya kadar devam etti. Kalbim her seferinde sıkışsa da inancım tamdı. Sağlıkla doğacaktı kızım, tüm duam buydu.
Allahıma çok şükür 39. Haftaya günümüzü aldık sezaryene. 18 Kasım. Bugünden sonra 18 Kasımlar bana hep bayram 🥰 Tahmin edebileceğiniz gibi bir gün önce uyuyamadım. 😊 Sabah oldu hastaneye gittik. Beni gelip odadan aldılar. Forum bu aşamada çok yardımcı oldu. Çünkü arkadaşlar sayesinde spinal sezaryende ne olacağını adım adım öğrenmiştim. Tüm doğum hikayelerini okuyunca 😁
-Spinal yapılırken hiç acımıyor.
-Uyuşturulunca sonda zaten acıtmıyor.
-Yapılan işlemler, çekiştirmeleri anlıyorsunuz ama hiç canınız acımıyor gerçekten birazcık bile acı yoktu.
-Karnıma bastırırken de acımadı benim canım.
Sonra o geldi benim minik kızım. 🥰 Gözümün gördüğü en güzel şeydi. Yanağıma koydular kafasına dokunduğumda hissettiklerimi anlatacak kelimem yok. Sonra kızımı giydirmeye götürdüler. Ameliyathaneyi minnak sesiyle inletti baya 😁 Giydirince yine getirdiler öptüm gerçekten mis gibiydi. Allahım herkese bu güzel duyguyu yaşamayı nasip etsin. Eve geldiğimizden beri duygulanıp ağlıyorum. Bu dünya güzeli bizim mi diye 🥰🥰
-Benim sütüm hemen gelmedi; siz de gelmezse benim gibi üzmeyin kendinizi 3. Gün geldi şu an elektrikli makineyle sağıyorum. Minik kızım biberona alıştı biraz şu an memeye döndürmek için uğraşıyoruz. 😊 Sağma makinesinin çok faydasını görüyorum; alınması gerektiğini düşünüyorum.
Çok detayına girmedim moral bozukluğu kimseye yaratmamak için ama kolay bir hamilelik geçirmedim bel ağrımdan dolayı neredeyse tamamı yatarak geçti. Eşimden Allah razı olsun 8 ay bana baktı. Doktorum da çok naif, bilgilendiriciydi. Sabah 5 te aradığımda bile sorularıma cevap verdi sabırla 🥰 Şanslı bir hamileydim çok şükür. 🙏
Burdan çok şey öğrendim; hikayeme katkınız için hepinize çok teşekkür ederim. 🥰🥰 Hepimizin mutlu sonla biten bir hikayesi olması dileğiyle🙏
Forumdan tanıştığım kıymetli arkadaşım her anımda yanımda olduğun için çook teşekkür ederim. Daha geçirecek güzel günlerimiz var inşallah. İyi ki varsın @iremgun