aylinsss normalde özele gidiyorum oranın aciline gitsem muhtemelen onlarda bakmayacaktı ek ücretle doktorumu çağıracaklardı fakat ben doktoruma telefonda görüştüm Rahim agzı kısalığımı bildiği için direk üniversite hastanesine gitmemi söyledi acilden giriş yaptık kadın doğuma yönlendirler Allah var kanser olduk sabahtan beklemekten 😏